بهترین اساتید ریاضی و زبان در استادبانک کدامند؟

نویسنده:

بهترین اساتید ریاضی ایران و بهترین اساتید زبان انگلیسی ایران در سایت استادبانک کدامند؟ ما زمانی به یک مدرس تدریس خصوصی، لقب بهترین استاد ریاضی یا زبان را خواهیم داد که که بتواند در جلساتی که با شاگرد خود داشته، بهترین کیفیت تدریسش را به نمایش بگذارد. معلم حرفه‌ای باید بتواند با توجه به مشکل و هدف شاگرد، مشکلش را برطرف کرده و او را به هدفش برساند. معلم تدریس خصوصی حرفه‌ای باید بتواند برای شاگرد خود برنامه‌ریزی کرده، آموزش را از نقطه‌ای شروع کند که مشکلات درسی دانش‌آموز از همان نقطه آغاز شده است و با معرفی بهترین منابع آموزشی، کامل کردن جزوه درسی شاگرد خود و حل تمرین‌های کاربردی در کلاس، شاگرد را در چند جلسه به سطح قابل قبولی از پیشرفت برساند. تنها در این صورت است که مدرس تدریس خصوصی می‌تواند لقب بهترین استاد را کسب کند.

حال در سایت تدریس خصوصی استادبانک، اساتیدی در درس زبان، ریاضی وسایر دروس تحصیلی تدریس می‌کنند که در درس مورد نظر خود جزو بهترین اساتید تدریس خصوصی ایران محسوب می‌شوند که ما در ادامه تنها چند استاد برتر تدریس خصوصی ریاضی و زبان از بین اساتید بیشمار استادبانک را معرفی کرده‌ایم.

بهترین اساتید ریاضی و زبان

بهترین اساتید ریاضی ایران را در استادبانک جستجو کنید!

سایت تدریس خصوصی استادبانک، یکی از معتبرترین سایت‌‌های تدریس خصوصی در ایران است که در زمینه معرفی بهترین اساتید ریاضی کنکور و سایر مقاطع و همچنین سایر دروس شناخته شده است. استادبانک سایتی است که بدون محدودیت در همه شهرهای ایران فعالیت می‌کند. شما می‌توانید فارغ از محل سکونت خود با بهترین اساتید ریاضی کنکور تهران، بهترین اساتید ریاضی کنکور تبریز، بهترین اساتید ریاضی کنکور شیراز و سایر شهرهای ایران از طریق سیستم تدریس خصوصی آنلاین ریاضی، کلاس خصوصی داشته باشید. همچنین استادبانک می‌تواند علاوه بر مقطع حساس کنکور، در سایر مقاطع تحصیلی نیز از تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و حتی ریاضیات دانشگاه نیز معلم خصوصی در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان قرار دهد. در ادامه چند استاد برتر ریاضی از بین تعداد بی‌شماری از برترین اساتید ریاضی استادبانک را معرفی کرده‌ایم تا با این اساتید بیشتر آشنا شوید.

استاد مریم مجدی؛ بهترین معلم ریاضی استادبانک در بین اساتید برتر ریاضی

استاد مریم مجدی از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند که ۵ بار برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۱۹۲۵ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده است. استاد مجدی سابقه تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در مدارس اینترنشنال به دانش‌آموزان انگلیسی زبان را داشته و همچنین سابقه تدریس آنلاین ریاضی به ایرانیان مقیم کشورهای مختلف از جمله کانادا، آمریکا، انگلیس، روسیه، دبی و مالزی را نیز در رزومه تدریس خود به ثبت رسانده‌اند. استاد مریم مجدی دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک که یکی از معتبرترین دوره‌های تدریس حرفه‌ای در استادبانک است، را توانسته کسب کنند و همچنین لوح تقدیر به عنوان مدرس نمونه از سازمان ملی جوانان و موسسه تخصصی ادبی قدیم الاحسان را نیز به افتخارات تدریس خود افزوده‌اند.

این مطلب را هم ببینید  کتاب راهنمایی رانندگی

استاد علیرضا توسلی؛ بهترین معلم ریاضی کنکور انسانی، تجربی و از بهترین اساتید ریاضی ایران

استاد علیرضا توسلی از اساتید ۵ ستاره و vip استادبانک هستند که ۸ بار برترین استاد در گروه ریاضی در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۳۰۳۴ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز 4.9 از ۵ استادبانک را کسب کنند. استاد توسلی سابقه تدریس ریاضی به مدت ۶ سال در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه را داشته و همچنین سابقه تدریس به شاگردانی که قصد ورود به مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام و علامه حلی را داشته‌، در کارنامه کاری خود توانسته‌اند ثبت کنند. ایشان بیش از پنج سال است که  با مجموعه استادبانک همکاری می‌کنند و در این مدت توانسته مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک را از این مجموعه بزرگ کسب کنند.

استاد احسان علیزاده؛ یکی از بهترین اساتید ریاضی استادبانک

استاد احسان علیزاده از بهترین اساتید ریاضی استادبانک و از اساتید ۵ ستاره و vip این مجموعه هستند. ایشان مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران را دارند. ایشان سابقه تدریس به مدت 2 سال در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوان و تدریس خصوصی به دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران را داشته‌اند. استاد علیزاده ۱۵۴۳جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز 4.9 از ۵ استادبانک را کسب کنند. همچنین ایشان به عنوان برترین استاد در گروه ریاضی متوسطه اول در فصل تابستان 1399 در سایت استادبانک انتخاب شده‌اند. استاد توسلی سابقه تدریس به شاگردان مدارس برتر، نمونه دولتی، تیزهوشان، سلام  را در کارنامه تدریس حرفه‌ای خود دارند. می‌توانید برای مشاهده سایر اساتید برتر ریاضی استادبانک وارد لینک https://www.ostadbank.com/tutor-list/mathematics  شده و پروفایل بهترین اساتید ریاضی کنکور و سایر مقاطع را به همراه رزومه تحصیلی، سوابق تدریس، نظرات شاگردان و ویدئوهای نمونه تدریس‌شان مشاهده کنید.

بهترین اساتید ریاضی و زبان در استادبانک کدامند؟

بهترین اساتید زبان انگلیسی در استادبانک کدامند؟

علاوه بر معرفی بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی در سایت معلم خصوصی استادبانک، در ادامه  بهترین اساتید زبان انگلیسی را معرفی خواهیم کرد که برخی از آن‌ها از بهترین اساتید زبان انگلیسی کنکور و برخی از بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین هستند.

استاد ندا نصر‌اصفهانی؛ از برترین اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی ایران

استاد ندا نصراصفهانی از اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک هستند که ۲۰۱ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز۵ از ۵ استادبانک را کسب کنند. استاد اصفهانی سابقه تدریس زبان به مدت ۱۲ سال در موسسات رویش مهر، جهاد دانشگاهی و دنا را دارند. ایشان با تلاش خود توانسته مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک را از این مجموعه دریافت کنند.

استاد الهام کیااحمدی؛ بهترین معلم زبان انگلیسی از بین اساتید برتر زبان استادبانک

استاد الهام کیا از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند که ۳ بار برترین استاد در گروه زبان انگلیسی در فصول مختلف در مجموعه استادبانک شده‌اند. ایشان ۸۲۳ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده است. استاد کیااحمدی کارشناسی ارشد  آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه علوم تحقیقات تهران را داشته و به مدت ۶ سال سابقه تدریس در مدرسه دو زبانه بادبادک و آکادمی بین المللی سیمیا و هلدینگ به‌تک و شرکت ایرانوب را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند. ایشان همچنین  دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک که یکی از معتبرترین دوره‌های تدریس حرفه‌ای در استادبانک است، را توانسته کسب کنند.

استاد مهدی منانی؛ از بهترین اساتید زبان انگلیسی آنلاین و از بهترین اساتید زبان انگلیسی در اصفهان

استاد مهدی منانی از اساتید ۵ ستاره استادبانک هستند که بیش از ۳۰ سال تجربه آموزش خصوصی سطوح مختلف زبان انگلیسی را دارند. استاد منانی از بهترین اساتید زبان انگلیسی در اصفهان و آنلاین در همه شهرهای ایران است. ایشان به مدت ۲۵ سال معلم رسمی آموزش و پرورش بوده و مولف کتاب The Best American Short  Storiesبا هدف مکمل آموزش عمومی زبان انگلیسی نیز هستند.  ایشان ۴۹۵ جلسه موفق را با شاگردان مختلف خود با رضایت کامل آن‌ها به اتمام رسانده‌اند و توانسته با عملکرد خوب خود، امتیاز۵ از ۵ استادبانک را کسب کنند. برای مشاهده پروفایل استاد منانی و سایر اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک کافیست روی لینک https://www.ostadbank.com/tutor-list/english کلیک کرده و پروفایل اساتید زبان به همراه رزومه‌شان که شامل اطلاعات تدریس آن‌ها بوده را مشاهده کنید.

بهترین اساتید ریاضی و زبان در استادبانک کدامند؟

چرا استادبانک می‌تواند بهترین مرجع برای انتخاب اساتید ریاضی و زبان باشد؟

یکی از دلایلی که استادبانک را در سایت‌های تدریس خصوصی برای انتخاب و درخواست معلم خصوصی دروس مختلف از جمله زبان و ریاضی سرآمد کرده، قیمت‌های متناسب با تدریس اساتید و راحتی دسترسی به برترین اساتیدش است. در واقع اگر شما هزینه‌ای بابت کلاس‌های خصوصی پرداخت می‌کنید، بابت توانایی و شایستگی تدریس معلم خصوصی است نه میزان شهرت او در فضای تدریس خصوصی و سایر مسائل حاشیه‌ای.

همچین دسترسی به برخی از اساتید ریاضی و زبان که شهرت بالایی دارند، سخت و دشوار است. زیرا اکثر آن‌ها دبیر پروازی بوده و به صورت گروهی به دانش‌آموزان در قالب سمینار و دوره‌های آموزشی، تدریس می کنند. اما در استادبانک به راحتی به برترین اساتید زبان انگلیسی که شامل بهترین استاد زبان انگلیسی در کرج، بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران، بهترین استاد زبان انگلیسی در مشهد از طریق سیستم تدریس حضوری و آنلاین دسترسی پیدا کنید.

بهترین اساتید ریاضی و زبان در استادبانک کدامند؟

استادبانک؛ مرجع تدریس خصوصی در درس‌ ریاضی، زبان و سایر دروس تحصیلی

برای دسترسی به برترین اساتید ریاضی و بهترین اساتید زبان انگلیسی می‌توانید وارد سایت استادبانک شده و برحسب نیاز خود، پروفایل اساتید زبان و ریاضی را به همراه سوابق تدریس آن‌ها، ویدئو نمونه تدریس و نظرات شاگردان هر استاد مشاهده کرده و بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی و معلم تدریس خصوصی زبان را متناسب با معیارهای خود انتخاب کنید. تنها کافیست روی لینک کلاس خصوصی استادبانک کلیک کرده یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس بگیرید و از تیم پشتیبانی استادبانک در زمینه ثبت درخواست معلم خصوصی راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت کنید. در هر صورت برای بهترین شدن تصمیمی درست گرفته و بهترین اساتید تدریس خصوصی را از استادبانک بخواهید.