معرفی بهترین و جامع ترین دوره زبان ترکی استانبولی

نویسنده:

معرفی بهترین و جامع ترین دوره زبان ترکی استانبولی

با توجه به انگیزه های فراوانی که برای مهاجرت به کشور ترکیه وجود دارد، طرفداران یادگیری زبان ترکی استانبولی روز به روز در حال افزایش هستند. از جمله این انگیزه ها می توان به تحصیل در دانشگاه ها یا اشتغال در شرکت های معتبر ترکیه اشاره کرد. معرفی بهترین و جامع ترین دوره زبان ترکی استانبولی، به شما کمک می کند با بهره گیری از روش های جدید و کارامد تدریس، به ساده ترین شکل و سریع ترین زمان ممکن این زبان شیرین را بیاموزید.

اگر شما هم از علاقه مندان یادگیری زبان ترکی استانبولی هستید، با شرکت در این دوره های جامع می توانید مهارت های نوشتاری، گفتاری، شنیداری و خواندن خود را با سرعت و کیفیت تقویت کنید. آموزش زبان ترکی همانند تمام زبان های خارجی دیگر، مراحل مشخصی از جمله اصول گرامر، مکالمه و افزایش دایره لغات دارد. البته رمز موفقیت در یادگیری زبان ترکی استانبولی، تمرین و تکرار مداوم مفاهیم می باشد.

جامع ترین دوره زبان ترکی استانبولی در آکادمی محمود قیمی

آکادمی زبان ترکی محمود قیمی، در دوره زبان ترکی استانبولی از بهترین روش های تدریس برای انتقال مطالب استفاده می کند. اگر به منظور اقامت، تحصیل یا سفر به ترکیه تصمیم گرفته اید این زبان شیرین و جذلب را بیاموزید، این دوره جامع به شما کمک می کند به سادگی آن را فرا بگیرید. از جمله مزایای شرکت در این دوره زبان ترکی استانبولی جامع از سطح A1 تا A2، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدریس زبان ترکی توسط حرفه ای ترین اساتید
  • استفاده از برترین روش تدریس زبان ترکی استانبولی
  • ارائه فایل های دوره با کیفیت full HD
  • آموزش زبان ترکی بر اساس فیلم و سریال
  • یک سال پشتیبانی دوره
  • گارانتی 14 روزه بازگشت وجه

ویژگی های دوره جامع آکادمی زبان ترکی

جهت دریافت این دوره، کافیست با نحوه کار موبایل و کامپیوتر اطلاعات لازم را داشته باشید. این دوره زبان ترکی در 35 ساعت فیلم آموزشی با 42 درس به شرکت کنندگان ارائه می گردد. به محض خرید دوره، دسترسی کامل به فایل ها داده می شود و تا پایان سال 1401 به روز رسانی خواهند شد.

کلاس ترکی استانبولی آموزشگاه دهخدا

کلاس ترکی استانبولی آموزشگاه دهخدا

آموزشگاه دهخدا کلاس های آموزش ترکی استانبولی را از سطح مبتدی تا پیشرفته یه صورت حضوری در تهران و یا آنلاین برگزار می کند. زبان ترکی به دلیل اشتراکات زیادی که با فارسی و عربی دارد، از زبان های ساده برای یادگیری تلقی می شود.

تمامی دوره های زبان ترکی آموزشگاه دهخدا در بالاترین سطح کیفی ممکن با تاکید بر مهارت مکالمه برگزار می گردد. اساتید دوره به روشهای جدید تدریس تسلط داشته و از منابع کمک آموزشی مناسب جهت تقویت مهارت های زبانی استفاده می کنند.

دوره های آنلاین زبان ترکی استانبولی در موسسه دهخدا، تحت پلتفرم ویژه برگزار می شود که امکانات لازم جهت برگزاری کلاس استاندارد را برای زبان آموزان فراهم می کند. این کلاس ها به صورت زنده و آنلاین برگزار شده و فایل ویدیویی ضبط شده به شرکت کنندگان ارائه نمی شود. آموزشگاه دهخدا جهت تقویت مهارت گفتاری شما، امکان برگزاری کلاس های بحث آزاد زبان ترکی استانبولی را با دریافت هزینه فراهم نموده است.

دوره آموزش زبان ترکی استانبولی زبان مستر

موسسه زبان مستر، با در نظر گرفتن نیازهای زبان آموزان برای فراگیری ترکی استانبولی، دوره صفر تا 100 آموزش ترکی استانبولی را برگزار می نماید. نقشه راه یادگیری در این دوره شامل موارد زیر می باشد:

  • مشاهده ویدیو آموزشی موسسه زبان مستر
  • ارائه فایل های صوتی
  • شرکت در آزمون آنلاین برای ارزیابی دانسته های خود
  • ارائه ویدیوهای حل آزمون و مرور درس
  • تمرینات ویژه برای تقویت مهارت های زبانی چهارگانه
  • ویدیوی حل تمرین
  • شروع مکالمه

برگزاری دوره زبان ترکی در موسسه گاما

زبان ترکی با توجه به تلط 88 میلیون نفر در دنیا به این زبان شیرین، جز 15 زبان اول جهان محسوب می شود. با رشد اقتصادی کشور ترکیه، علاقه مندان به مهاجرت و زندگی در این کشور زیبا هم روزبه روز افزایش می یابد. حوزه های برگزاری دوره در موسسه گاما شامل موارد زیر می شود.

دوره کاربردی زبان ترکی برای زندگی روزمره

این دوره برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت و زندگی در کشور ترکیه را دارند. این افراد باید بتوانند برای برطرف کردن نیازهای روزمره خود بدون نیاز به مترجم، با دیگران ارتباط برقرار کنند. هدف دوره، آموزش زبان ترکی در مدت کوتاه است و در آن چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن به زبان آموزان تدریس می شود. این دوره توسط دپارتمان ترکی استانبولی جنوب برگزار می شود.

یادگیری زبان ترکی برای دریافت مدرک

اگر برای تحصیل یا کاربردی خاص، به دریافت مدرک زبان ترکی نیاز داشته باشید، این دوره تخصصی مناسب شما خواد بود. تمرکز مدرسین در این دوره بیشتر بر متن کتاب و ساختار آکادمیک خواهد بود و شرکت در آن، بیشتر برای افرادی مناسب است که بخواهند در طولانی مدت زبان ترکی را بیاموزند.

آموزش زبان ترکی بزرگسالان آموزشگاه ایران مهر

شما ممکن است به اهداف مختلفی به یادگیری زبان ترکی احتیاج پیدا کرده باشید. در موسسه ایران مهر، با در نظر گرفتن انگیزه ها و شرایط مختلف، دوره های آموزشی ارائه گردیده است. زبان آموزان از سطح A1 تا C1 می توانند در کلاس های این آموزشگاه شرکت کنند. آموزشگاه ایرانمهر برای تدریس از روش های علمی جهت آموزش زبان ترکی استفاده می کند. از جمله ویژگی های دوره زبان ترکی استانبولی این موسسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین
  • امکان انتخاب کلاس گروهی یا خصوصی
  • حضور اساتید حرفه ای و مجرب
  • ارتباط با سوپروایزر
  • مشاوره و تعیین سطح رایگان

دوره های فوق فشرده زبان ترکی موسسه ایران کمبریج

دوره های فوق فشرده زبان ترکی موسسه ایران کمبریج

موسسه ایران کمبریج برای زبان آموزان علاقه مند به زبان ترکی، دوره های فوق فشرده خصوصی یا گروهی را برگزار می نماید. در این دوره ها از حضور اساتید مجرب با مدرک بین المللی زبان ترکی بهره گرفته می شود. منابع و کتاب های مورد استفاده در دوره فوق فشرده ایران کمبریج، شامل سری کتاب Hitit، است که تمام چهار مهارت اصلی زبانی را پوشش می دهد. از جمله ویژگی های دوره نیمه خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با تعداد 6 الی 12 زبان آموز برگزار می شود.
  • معطوف به نقاط ضعف شما خواهد بود.
  • از متدهای استاندارد تدریس استفاده می شود.
  • زودبازده خواهد بود.
  • بر مهارت مکالمه ترکی تاکید دارد.

حرف آخر

معرفی بهترین و جامع ترین دوره زبان ترکی استانبولی، برای علاقه مندان به یادگیری این زبان شیرین و پرطرفدار بسیار اهمیت خواهد داشت. استفاده از روش تدریس به روز و استاندارد برای آموزش مهارت های چهارگانه زبان ترکی، سرعت یادگیری آن را افزایش می دهد. هم چنین دوره زبان ترکی استانبولی با ارائه ویدیو و پشتیبانی، خیال شما را از بابت برنامه ریزی زمانی و مشکلات رفت و آمد راحت خواهد کرد. آکادمی زبان ترکی، از جمله بهترین آموزشگاه های ارائه دهنده دوره زبان ترکی استانبولی است که توانسته رضایت زبان آموزان خود را جلب نماید.