پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی (رایگان)

عنوان پروژه : رشته حسابداری و رشته اقتصاد :: پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

مدیریت خرید به معنای ساده تصمیم گیری نظام مند برای یافتن پاسخهای مفید و مؤثر برای 4 سؤال موضوع خرید موضع خرید منبع خرید و موقع خرید است که آنها را « آمیزه خرید » می نامیم .
آمیزه خرید پاسخگویی قاعده مند به این سؤالات است
چه بخریم ؟ ( موضوع خرید )
چگونه و چرا بخریم ؟( موضع خرید )
کجا بخریم ؟ ( منبع خرید )
کی بخریم ؟ ( موقع خرید )

آمیزه خرید زمانی مؤثر و مفید و مناسب است که مدیر خرید در یافتن پاسخ به بررسی هر یک از اجزاء‌خویش به 4 عامل زیر توجه و دقت داشته باشد .
1- اولویت
2- اهمیت
3- مصلحت
4- منفعت

نمای کلی فرایند خرید داخلی
1- درخواست خرید
2- سفارش کالا به فروشنده

اقسام خرید :
1- خریدهای برنامه ریزی شده
2- خریدهای موردی ( اضطراری )
3- خرید های متمرکز
4- خرید های غیر متمرکز

 

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *