عنوان موضوع فارسی:: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ،سنگاپور و چین
عنوان موضوع انگلیسی::Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
حجم فایل ::۲۷۵ کیلو بایت
فرمت صفحات فارسی :: Word
فرمت صفحات انگلیسی :: pdf و Word
تعداد صفحات فارسی ::۳۸
تعداد صفحات انگلیسی ::۱۷ صفحه
فهرست مطالب:
خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید