کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت (SMES-PID) کاربرد بهبود منحنی تغییرات ولتاژ بار-رایگان

در کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت (SMES-PID) کاربرد بهبود منحنی تغییرات ولتاژ بار

 

فهرست مطالب

۱) مقدمه
ساختار سیستم
سیستم کنترل
روابط ماشین القایی :
نتایج
مراجع

جهت کنترل توان اکتیو – راکتیو در محدوده تغییرات بار توسط نرم افزار SMES_PID چکیده: در این مقاله یک که با روش انتقال قطبها بر اساس (PID) شبیه سازی گردیده است. نتایج شبیه سازی نشان میدهد یک کنترلر Matlab تئوری مدال برای افزایش میرایی نوسانات مد الکترومکانیکی موتور القایی استفاده شده می تواند به مقدار زیادی میرایی میتواند توان اکتیو و راکتیو را جهت تثبیت ولتاژ باس در SMES_PID. سیستم را هنگام اتصال کوتاه بهبود ببخشد
SMES طول تغییرات گذرای بار(که توسط یک موتور القایی مدل سازی شده است) جذب و یا تولید نماید .با کمک گشتاور و سرعت موتور القایی در اثر تغییرات بار در کمتر از چند میلی ثانیه پایدار میگردد.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
  • راهنمای خرید

پشتیبانی واتساپ کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *