فهرست مطالب:
مقدمه ۳
معرفی نویسنده اثر ۳
درباره این مقاله ۳
مخاطبان این مقاله ۳
هدف از نوشتن این مقاله ۳
فصل اول : طراحی ۴
گام نخست : پیاده سازی مهره و کاشی بازی ۴
گام دوم : تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها ۵
گام سوم : تابع تنظیم ردیف و ستون ۶
گام چهارم : ایجاد و نابود سازی User Control ها ۷
گام پنجم : چیدن مهره ها در صفحه شطرنج ۸
گام ششم : کشیدن حاشیه بین کاشی ها ۱۰
گام هفتم : نگاه کلی بر کلاس SquareControl ۱۱
فصل دوم : پیاده سازی محیط بازی ۱۲
گام هشتم : تعریف متغییر های تخته بازی ۱۲
گام نهم : پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی ۱۳
گام دهم : ذخیره ۹۲ حالت مختلف ۱۴
فصل سوم : الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی ۱۵
گام یازدهم : معرفی الگوریتم ۱۵
گام دوازدهم : روش بررسی صحّت قرار گیری مهره ۱۶
فصل چهارم : الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی ۱۷
گام سیزدهم : معرفی الگوریتم ۱۷
گام چهاردهم : روش بررسی صحّت قرارگیری مهره ۱۷
مقدمه
این مقاله در راستای نوشتار کتابچه ای به نام ‘پیاده سازی بازی های تخته ای’ نوشته شده است و در صورت آشنایی با این برنامه،شما می توانید با انواع بازی های تخته ای مانند reverse, chess, dooz, tic-tac-toe, checkers آشنا شوید،هم اینک بازی reverse و dooz کامل شده است و باقی بازی ها هم در آینده نزدیک نوشته خواهد شد و بطور رایگان در اختیار دانش جویان نرم افزار قرار خواهد گرفت.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
- پشتیبانی واتساپ در صورت هرگونه مشکل (لطفا واتساپ)
- راهنمای خرید