از کجا تور ارزان بخریم؟

نویسنده:

  اکثر مردم در مواقعی برای تفریح و تغییر احوال به شهر های مختلف و یا طبیعت های بکر می روند. در کنار مسافرت های شخصی و خانوادگی که عموما سفر را برای اشخاص کمی پر زحمت تر می کنند، تور های گردشگری به صرفه ای وجود دارند و این امکان را فراهم می آورند که مسافران خود سفر ارزان تر و جالب تری را تجربه کنند. تورهای مسافرتی و گردشگری مزایا و معایب مختلفی دارند اما در نگاهی کلی، به صرفه و خوب محسوب می شوند. از اصلی ترین دلایل محبوبیت این تور ها حذف بسیاری از هزینه های سفر های شخصی می باشد. در سفر های شخصی شخص باید هزینه های مختلف و فراوانی را پرداخت کند و اغلب مخارج سفر بسیار زیاد می شود، اما در تور های مختلف، مقدار زیادی از هزینه های کوچک و بزرگ حذف شده و سفری با آرامش و آسایش رو در روی افراد است. البته، در هنگام خرید تور ها باید به نکات زیادی توجه کرده و از تمامی نظر ها، پکیج و شرایطش را بررسی کنید، از زمان برگزاری، مدت زمان اقامت، هتل رزروی و غیره کاملا مطمئن شوید.

 تور ارزان

تور های ارزان داخلی و خارجی در سایت لحظه آخر

سایت لحظه آخر، سایتی تخصصی در زمینه سفر است و برای تمامی موارد یک سفر مناسب و خوب، پکیج های مخصوص و به صرفه ای دارد. نکته مهم بعدی درباره سایت لحظه آخر، معتبر بودن آژانس های مسافرتی و تور های موجود در سایت است. تمامی اعضا و آژانس های مسافرتی سامانه لحظه آخر دارای مجوز سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور بوده و به صورت روزانه اطلاعات تورهای ثبت شده توسط کارشناسان حرفه ای بررسی می شود. پس از لحاظ معتبر بودن تورهای این سامانه خیالتان راحت باشد. تنوع تورهای موجود در سامانه لحظه آخر، بسیار بالا و فراوان بوده و برای تمامی افراد موارد مناسبی یافت می شود. در ادامه برخی از تورهای خارجی و داخلی این سایت را معرفی می کنیم.

قیمت تور های داخلی

سایت لحظه آخر، تورهای مناسب و ارزان قیمتی هم در سفر های داخلی دارد که در ادامه به سه مورد آن ها اشاره خواهیم کرد.

تور ارزان کیش

توریستی ترین جزیره ایران، کیش بوده که در تمامی فصول سال پذیرای مسافران و گردشگران فراوانی است. جذابیت های کیش، نظیر دسترسی به ساحل و دریا، مرکز فروش های معروف و جاذبه های طبیعی زیبا این جزیره را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است. قیمت تور های ارزان کیش که در سایت لحظه آخر وجود دارد از 1,150,000 تا 1,840,000 هزار تومان متغیر است که به نسبت، تورهای ارزان و مناسبی محسوب می شوند.

تور ارزان قشم

تور ارزان قشم

یکی دیگر از جزیره های محبوب ایران قشم است که مثل کیش سرشار از جاذبه های گردشگری و توریستی می باشد و مقصد مناسبی برای مسافرت های خانوادگی است. قیمت تورهای ارزان قشم در سایت لحظه آخر از 1,420,000 تا 1,720,000 هزار تومان متفاوت می باشد.

تور ارزان مشهد

مشهد مقدس قطب زیارتی ایران محسوب می شود و به علت مرقد مطهر امام رضا و بازار های متنوع و معروف، همواره پذیرای مسافران زیادی می باشد. قیمت تور های ارزان مشهد ، از 360,000 تا 1,400,000 هزار تومان متغیر است.

قیمت تور های خارجی

سفر به کشور های توریستی خارج از کشور ، دیگر امری متداول میان مردم ایران شده است و قصد داریم سه مورد از ارزان قیمت ترین تورهای خارجی سایت لحظه آخر را به شما معرفی کنیم.

تور ارزان ترکیه

تور های ارزان ترکیه به مقصد توریستی ترین شهر های ترکیه مثل استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، بدروم و ازمیر توسط معتبر ترین آژانس های مسافرتی در سرتاسر ایران در سایت لحظه آخر با تنوع قیمتی و امکاناتی فراوان وجود دارد. قیمت تور ها از 4,500,000 تا 15,120,000 هزار تومان متغیر می باشد.

 تور ارزان ارمنستان

ارمنستان، یکی دیگر از کشور های توریستی و محبوب میان ایرانیان محسوب می شود و رِنج قیمتی تور های مناسب آن در سایت لحظه آخر از 3,000,040 تا 7,425,000 هزار تومان متفاوت است.

تور ارزان گرجستان

به علت قوانین کرونا در حال حاضر تورهای گرجستان من جمله تور زمینی گرجستان موجود نمی باشد.