خبر در مورد استخدامی آموزش و پرورش

نویسنده:
خبر استخدامی آموزش و پرورش
خبر استخدامی آموزش و پرورش

استخدام آموزش و پرورش 98

آخرین خبر ها در مورد استخدامی آموزش و پرورش سال 98 در این صفحه قرار می گیرد

دفترچه استخدام آموزش و پرورش 98

دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش در اواخر شهریور ماه  منتشر خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

در نیمه دوم آبان ماه ۱۳۹۸ به‌طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

سقف سنی استخدام در آموزش و پرورش 98:

  • مدرک کاردانی 30 سال
  • مدرک کارشناسی تا 35 سال
  • مدرک کارشناسی ارشد تا 40 سال
  • مدرک دکتری تا 45 سال

شرایط استخدام آموزش و پرورش 98  (به زودی)

 

[dropshadowbox align=”none” effect=”lifted-both” width=”auto” height=”” background_color=”#28e182″ border_width=”1″ border_color=”#dddddd” ]نمونه سؤالات عمومی و تخصصی استخدامی آموزش و پرورش[/dropshadowbox]

 

خبرهای قبلی زیاد اهمیت ندید

فکر کنم این آخرین خبر در مورد استخدامی آموزش و پرورش باشه که سنجش اطلاعات ثبت نام و تاریخ آزمون را اعلام کردند.

وزارت آموزش و پرورش به منظور تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد مورد نیاز، براساس مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری از افراد واجد شرایط به صورت پیمانی در مشاغل آموزشی استخدام می نماید. داوطلبان واجد شرایط لازم است پس از مطالعه اطلاعیه اولیه (که در ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز) و اطلاعیه تکمیلی (که همزمان با آغاز ثبت‌نام در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۱۵) بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد، درصورت داشتن شرایط و ضوابط اعلام شده نسبت‌ به ثبت‌نام در این آزمون از روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۵/۱۵ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۵/۲۱ اقدام نمایند.

لازم به تاکید است کلیه اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط استخدامی، رشته‌های شغلی، رشته‌های تحصیلی و مقاطع مورد پذیرش در رشته‌ها، شهرهای پذیرنده و دامنه پذیرش در این شهرها و مواد آزمون عمومی و تخصصی در اطلاعیه اصلی همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ ۹۴/۵/۱۵ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

ضمناً آزمون در روز جمعه مورخ ۹۴/۶/۲۷ برگزار خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما : وزیر آموزش و پرورش گفت : ثبت‌نام از متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ۱۱ تا ۱۷ مرداد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد شد.
علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : شرایط و منابع این آزمون شنبه ۱۰ مرداد از طریق پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش و سازمان سنجش آموزش کشور به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
وی تاکید کرد : آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۲۷ شهریور برگزار می‌شود و ۵ هزار نفر پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
وی افزود : پذیرفته شدگان این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید و از مهر ۹۵ وارد مدارس می شوند.

خبر ۱۳ تیر ۹۴ :به نقل از خبرگزاری صدا و سیما امکان برگزاری استخدامی آموزش و پرورش در تابستان بسیار کم است

خبرگزاری صدا و سیما : رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تابستان امسال بسیار ضعیف است محمدحسین سلیمی جهرمی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود:

علیرغم اینکه اطلاعیه آزمون استخدام آموزش و پرورش را به سازمان مدیریت فرستادیم هنوز پاسخی از سوی این سازمان دریافت نکرده ایم و با توجه به این شرایط  احتمال برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش در تابستان بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه سازمان سنجش نیز عنوان کرده است که در سال بیش از دو بار نمی توان آزمون استخدامی برگزار کرد گفت: سازمان سنجش زمان برگزاری آزمون های استخدامی را اردیبهشت و آبان هر سال اعلام کرده است و با توجه به اینکه اردیبهشت سپری شده است، احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ۹۴ قوت می‌گیرد.

سلیمی جهرمی تاکید کرد: البته ما در حال مذاکره هستیم و سعی داریم این زمان را تغییر دهیم.

وی در خصوص سهمیه مناطق گفت: سهمیه بین مناطق و رشته ها بر اساس نیاز آموزش و پرورش مناطق تعریف می شود و بر همین اساس مناطق محروم سهمیه استخدامی بیشتری نسبت به مراکز استان ها دارند، به خصوص مناطقی که امکان استفاده از نیروهای حق التدریس ندارند در اولویت استخدامی ما جای دارند.

خبر ۱۹ خرداد ۹۴ :آزمون استخدامی آموزش و پرورش تابستان برگزار می‌شود/ هنوز جداول و منابع آزمون را با سازمان مدیریت نهایی نکرده‌ایم (منبع: خبرگزاری فارس)

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص برخی اخبار مبنی بر احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آبان ماه، اظهار داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه تابستان امسال برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «فراخوان آزمون چه زمانی اعلام می‌شود؟»، افزود: باید منابع و جداول را با سازمان مدیریت نهایی کنیم و نمی‌دانیم چه زمانی به ما اطلاع می‌دهند.

فانی تصریح کرد: به محض نهایی شدن جداول و منابع آزمون با سازمان مدیریت، فراخوان آن را از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهیم رساند.
به گزارش فارس، اواخر سال گذشته معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از اخذ موافقت برای برگزاری آزمون استخدامی و جذب ۵ هزار نفر در این وزارتخانه خبر داد.

مقرر شده بود که فراخوان این آزمون اواسط فروردین امسال اعلام شود که تا کنون اعلام نشده است؛ ضمن اینکه زمان برگزاری این آزمون نیز مرداد ماه پیش‌بینی شده بود که در این خصوص نیز، احتمال برگزاری این آزمون در آبان به دلیل اجبار در فاصله ۶ ماهه میان آزمون‌های استخدام‌های دولتی مطرح شد.

خبر ۹۴/۰۳/۱۶  دو هفته آینده اطلاعیه آموزش و پرورش اعلام می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ضوابط، جداول مواد و رشته‌های آزمون استخدامی آماده شده و باید به تایید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم گفت: پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط به استخدام را منتشر کنیم.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، سید محمد بطحایی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه وزیر آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود “همه آنچه تا کنون درباره استخدام در آموزش و پرورش اعلام شده صحت ندارد” گفت: مجوز استخدام را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی اخذ کردیم و ضوابط، جدوال مواد و رشته‌های آزمون هم آماده شده و باید به تایید سازمان مدیریت برسد تا اعلام کنیم.

وی افزود: آنچه در خبرها به نقل از دکتر فانی بیان شده، این است به این دلیل است که برخی افرادسودجو سایت‌های درروغینی را افتتاح کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بر اساس مقررات خودش هر شش ماه، یک مرتبه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کند. چون یک مرتبه چندی پیش این آزمون برای یکی از دستگاه‌ها برگزار شده، ما باید آزمون را در شش ماهه دوم برگزار کنیم.

بطحایی افزود: با این وجود از سازمان مدیریت در خواست کردیم که آزمون را در شش ماهه اول برگزار کند تا بتوانیم از سال تحصیلی پیش رو استفاده و پذیرفته شدگان بتوانند دوره یک ساله خود را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

به گفته وی، اکنون مشغول مذاکره و گفت و گو هستیم و امیدواریم همکاران را در سازمان مدیریت متقاعد کنیم. پیش بینی می کنیم حداقل تا دو هفته آینده اطلاعیه مربوط را منتشر کنیم.

خبر ۹۴/۰۱/۱۲ وزیر آموزش و پرورش گفت: دستورالعمل استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش تا ۱۵ خرداد صادر می شود و آزمون استخدامی نیز مرداد برگزار خواهد شد.

علی اصغر فانی در حاشیه مراسم سپاس معلم در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: با برگزاری این آزمون پنج هزار نیرو با اولویت مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان طبق ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.

استخدام آموزش و پرورش در تابستان امسال (سال ۱۳۹۴)استخدامی آموزش و پرورش

سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این آزمون در صورت فراهم شدن شرایط، تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.

بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال ۹۵ در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش فارس، اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به‌زودی اعلام می‌شود.

در صورت مشخص شدن تاریخ دقیق استخدامی آموزش و پرورش  در این صفحه اعلام می شود